Ś jak świnka

Ś jak świnka
Marta Sz

piątek, 21 listopada 2014

Zima - ze świnką morską

Heyka !


Jako, że mamy bliżej, niż dalej do zimy, śniegu i mrozu - chociaż w tej jesiennej porze również możemy spotkać mroźne dni. - ten post powinien bym przydatny. Dam wam KILKA rad jak postępować ze świniakami w Zimę. 
------------------------------------------

Zima ,- nie jest ona najlepsza dla świnek morskich, gdyż jest bardzo niska temperatura.

-podczas zimy będzie więcej jadła

-podawaj jej nieco cieplejszą wodę [nie gorącą!]

-należy jej dawać więcej owoców, warzyw i siana 

-dbaj o to, by pomieszczenie w którym się znajduje było ciepłe - najlepiej by kaloryfer był choć trochę odkręcony. 

-jeżeli chcesz wyjść ze świnką na dwór, zaopatrz się w transporter z ciepłym kocykiem lub ręcznikiem

Dobrym sposobem na to by śwince było ciepło, jest przykrycie klatki kocem lub ręcznikiem, nie w całości by świniaczek się nie wystraszył !
---------------------------------

Mam nadzieję,  że skorzystacie z rad które podałam <--
jeżeli macie jakieś pytania napiszcie mi w komentarzu ;'3
A ja na nie odpowiem + dodam go do tego posta. 
Więc obserwujcie czy nic nie doszło !!

-----------------------------------

Lub możecie mi zadawać pytania na mój e-mile:

marta.schleich@wp.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz