Ś jak świnka

Ś jak świnka
Marta Sz

wtorek, 14 października 2014

Propozycje dla imienia dla Świnki Morskiej.

Hey, w pierwszej "notatce" chcę napisać coś luźnego, a więc pomyślałam

nad propozycjami nad imieniem.
Ponieważ wiem, że wiele ludzi zmaga się z problemem:. "..jak dać na imię mojemu pupilowi?..".
Imiona które podam są uniwersalne, możecie nazwać każdego zwierzaka danymi przykładami.
Nawet słonia ! heheee. :)


Pamiętajcie iż niektóre imiona są zależne od wyglądu naszego pupila np.:
•łatka <ubarwienie>
•kropek <cechy charakterystyczne wyglądu>
•puchata <sierść>
•gryzak <zachowanie>
•szajba <jeżeli jest bardzo energiczna>

Lecz gdy nic z powyżej wymienionych przykładów nie pasuje, twój zwierz
nie ma nic szczególnego - nadchodzi wena! Trzeba wymyślić imię... ale jakie?
Wiele osób szuka je w internecie, inni pytają się znajomych,rozglądają się naokoło itp...
Nie wysilajcie się! :) Podpowiem Wam parę imion które przypadły mi do gustu, lecz
nie koniecznie wam muszą się podobać. Let's go !

Dla samiczki/dziewczynki:.
-Balbina
-Zuzia
-Kaja
-Beza
-Cysia
-Daisy
-Frania
-Mariolka/Mariola
-Figa
-Lenka
-Megan
-Nessi
-Roxy
-Suzanna
-Pelania/Pelagia/Pela/Pelcia
-Trixy


Dla samczyka/chłopca:.
-Kajtek
-Bongo'
-Elmo
-Diego
-Franek
-Leoś
-Orzeszek
-Pimpek/Pimpuś
-Wafel
-Jakub/Kuba 


Mam nadzieję, że chociaż coś wam się spodobało, lub dałam wam 
podstawę do imienia :) 
Zdaję sobie sprawę, iż każdy ma inny gust -mi się może podobać a wam 
nie koniecznie, albo też. ♥
-------------
Jeżeli wybraliście jakieś ciekawe imię, lub macie własne propozycje
to koniecznie napisz - w komentarzu [nie musisz się logować] !!
--------------------


Już jutro poruszymy inny temat:
TEMAT:  Pielęgnacja naszych świnek :)
Do jutra kochani ;'3 mam nadzieję, że się podobało. c';
------------------------------------------------------





ŹRÓDŁA:
grafika - google
wiedza - z głowy: własna :)

1 komentarz: